Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Daarom behandelen wij alle producten met veel liefde en verpakken ze goed. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie.
Wij raden aan om direct na ontvangst de geleverde artikelen te inspecteren. Wanneer de bestelde artikelen niet aan je verwachtingen voldoen, dan dien je ons hierover binnen 14 dagen, per mail op de hoogte te stellen met ordernummer en beeldmateriaal van het eventuele defecte product. In overleg met de koper kijken we samen naar de best mogelijk manier op dit op te lossen, bijvoorbeeld een mogelijke kosteloze reparatie of vervanging van het product.
Onder bepaalde omstandigheden kan een termijn langer dan 14 dagen ook acceptabel zijn.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@silss.nl. Komen wij er samen niet uit, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.